söndag 18 oktober 2009

smutsett

det är inte direkt så att jag vill spruta dig i ansiktet.
jag ser ingen direkt anledning eller tillfredställese i att göra det.
jag har ju visserligen gjort det en gång med dig som jag inte ringer längre för att vi har ju gjort slut och det kändes inte så bra att göra det.
sen du som dumpade mig är ju du bara ett telefonnummer man inte får ringa nu för vi är ju inte ett par längre och då kan man ju inte
ha kontakt eller vara vän med någon man spenderat flera år tillsammans med för vi är ju inte ett par längre.

så slentrian ligga med människor man inte attraheras av alls egentligen
kan ju vara en bra idé för man kan ju man kan ju skylla på att man var full eller förvirrad.

jag började lyssna på the smiths i högstadiet för att ingen ville ligga med mig då.
åh andra sidan ville jag inte ligga med nån när jag gick i högstadiet för alla var så jävla dumma i huvet.


ibland önskar jag att jag hade varit som alla andra i högstadiet
för då kanske jag skulle kunna sova ensam när det är tyst.
och då hade jag inte haft dåligt samvete då du den där sommaren som mest smakade salt (på det dåliga sättet)
när du full kom hem till mig mitt i natten bara för att du var sugen på att suga av nån la dig i bäddsoffan
för att vi inte är ett par längre och det sista du sa innan du däckade var "Jag är lika mycket värd som nåt mana bara slänger bort".

det händer att jag blir sugen på att slicka fitta ibland men det är mer vanligt att jag blir sugen på att.

sila heroin
snorta kokain
skjuta mig i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar