söndag 4 oktober 2009

det här är en kärleksdikt.

longbeach på repeat och blöt efter regncigaretter.

det här är en kärleksdikt.

hon dansar virvelvindsdans genom storminfernon av känslor som inte går att förklara.
längtandes efter avgrundsdjupa ögon och läppar som aldrig tar slut.

LSD ska tas i en öken det lärde jag mig av en gud i en låt medans jag väntade på att solen skulle skina igen.

det här är en kärleksdikt.

även om jag inte vet hur man gör.
det är sorrow
det är I´ll be gone
det är no time for us

det är broder daniel och indie streta emot allt och alla och jag gör precis vad fan jag vill hjärta.

det här är en kärleksdikt

det är konsumention av saker som inte betyder nånting egentligen som betyder allt.
man kan aldrig få en komplett skiv eller filmsamling.

det här är en kärleksdikt

höjda nävar och sönderslagna saker för att visa missnöje...

det här skullle vara en kärleksdikt men jag har tappat tråden.
jag vet faktiskt inte vad kärlek är egentligen.
tror jag i alla fall.
men jag försöker ta reda på det.

jag tror det går ganska bra.
men det är ganska förvirrande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar