måndag 5 oktober 2009

värdelös

panik och ligga på golv och skaka utan att veta vad som är fel.
jag vill inte det här.
jag trodde det var över.

titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.
titta på mig.se mig.

lämna mig i fred.

jag vet inte vad det är jag inte orkar.
men det är nånting som känns jävligt tungt just nu.
annars skulle jag inte fått en anfall igen.

fan vad jag hatar det här.
värdelös.
meningslös.

självföraktet och självhatet bara piskar mig i ansiktet.

värdelös.
meningslös.

jag vill inte dricka bort jag orkar inte.
jag vill må bra.
och det gör jag.
men inte inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar