måndag 28 september 2009

ge mig en bruksanvisning för det här

det är lite så där man viker foten inåt och tittar ner i marken åt andra hållet.
fingrarna liksom spretar lite åt olika håll och man lägger huvet lite på sned.
man vet inte riktigt vad jag ska säga så man säger ingenting.

-Vad tänker du på?


ärligt talat tänker jag på vad jag ska säga för jag vet inte vad jag ska säga.
jag kommer nog säga fel.
så jag vågar inte riktigt.

jag vet inte hur man gör det här det borde finnas en manual man kan följa för det här.

man vrider lite på sig och ord vill komma fram men det blir ögonkontakt och leenden istället.

glad men lite osäker och man vill gömma sig under filtar men bara litegrann.

vet inte riktigt vart man ska ta vägen och armarna lyder liksom inte riktigt fullt ut.


det här känns.
bra.
men det känns lite som att det var så länge sen och jag behöver en bruksanvisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar