söndag 20 september 2009

Jag har legat med Eva Braun

jag har legat med Eva Braun.
ja det är ju inte bokstavligt talat men det känns så.
för feg för att ta mig in i nåt nytt när det gäller relationer.
för rädd att historian ska upprepa sig.

det här är dumt.
jag är en obotlig romantiker som inte vågar bli kär.

jag är motsägelsefull.
jag är dubbelmoral.

det fullständigt sprutar kreativitet ur mig.
jag startar ny sak på ny sak på ny sak på ny sak på ny sak på ny sak på ny sak.
storhetsvansinnet är nära.

jag är gud.
jag är diktator.
jag är ingenting.
jag är värdelös.

ful.
snygg.
underbar.
ingenting att hänga i julgran.
rolig.
tråkig.
konstig.
normbrytare.
revolutionär.
vanlig.
annorlunda.

bara massa ord.
det är mest bara ord med mig.
men jag försöker verkligen göra mitt bästa att få dom träda i kraft.

ord är bland det viktigaste som finns.
det betyder allt och ingenting.

jag har legat med Eva Braun.
ja inte bokstavligt talat men det känns så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar