söndag 27 september 2009

Hej och välkomna det är jag som är fittan i söndagsöppet.

Hej och välkomna det är jag som är fittan i söndagsöppet.

knähund.
full mun.
spyr galla över livet.
piskrappar kritik i ansiktet.
planerar min begravning och skålar med mig själv.
FITTA!!!!!!
jag har alltid hatat mig.
och framför allt har jag alltid hatat dig, spegel.
men varför bry sig?
VARFÖR BRY SIG!!!!!
allt är bara grått.
tråkigt.
likgiltigt.
söndag.

och jag vill skrika min olycka och rastlöshet.
men vad skulle det hjälpa min deprison.
jag skulle mycket hellre vara med dig.
ha händer i mina.
glömma allt.
fly.
bort.
försvinna.
in i flaskan.
drömma mig bort.
och vakna brevid sängen.
jag drömde om dig.
att jag fick dig att älska mig.
jag blev full.
och såg dig älska nån annan.

1 kommentar:

  1. det här är mest nostalgi.
    affektionsvärde.
    yngves och japansk lime i mängder.
    kedjerökning och dålig poesi.
    min gymnasietid sammanfattad.

    bloody awesome.

    all kärlek till alla fika pojkar där ute i landet och världen

    SvaraRadera