torsdag 14 januari 2010

alla jag och alla hon

jag vet att du skulle lukta lite lätt rök i ditt hår när jag vaknar brevid dig.
men du är inte där.
förlåt för kyssarna jag aldrig gav dig.
förlåt för att jag alltid säger förlåt.

hon lämnade alltid saker i mitt rum.
det gjorde att jag visste att hon skulle komma tillbaks.
hon är en hon av alla dom hon som finns bland alla jag och alla hon.

jag borde testa mig.
det är visserligen över ett halvår sen som jag hade en intim stund med någon annan än mig själv.
men det var ju faktiskt över tre år sen jag verkligen gick och testade mig och jag har ju ändå deltagit i
"jag har ingen aning om hur jag kom hem penetration" några gånger så det vore ju en bra idé.

det gör ont.
jag hävdar att jag slutat tro på monogami.
men det gör ändå fruktansvärt ont att se henne med nån annan.
det är nog därför jag hävdar så bestämt att jag inte tror på just monogami jag tror på kärlek men inte på tvåsamhet det gör för ont.

det finns ord som inte är riktigta ord som jag använde flitigt som jag inte använder längre.
biffelibaff är ett av de orden.
det betyder ingenting.
det betyder absolut ingenting nu.
det betyde allt då.
jag tror det betydde jag älskar dig men jag har glömt.
glömt med flit.

men snälla lägg dina finaste ord i min mun.
jag vill bara äta dina tankar så jag ka lära känna dig fullt ut allra längst ut i nagelbandsspetsarna.
komma så nära som nästan ingen gjort förut.
dansa till just våran låt.
bygga våran egna värld.
våga släppa in nån lite längre än bara närhet för att jag behöver det.

möta handflator.
som blir en.
möta tungor.
som blir en.
möta kroppar.
som blir en.

storminfernon av känslor som bara känns bra ibland i alla fall.
på låtsas.
i alla fall lite på låtsas ibland.

det här är en kärleksduett för två som blir en massa historier om massor av hon som utvecklas i en olycklig kärleksdikt för en.

alla har gått och lagt sig.
jag vill inte gå och lägga mig.
jag vill ta staden med storm.
men staden är död.
så jag springer vilse i mörka korridorer ihopp om att få tillfredställese.
inte bara ligga i en säng.
likgiltig.
menlös.
runkandes.
JAG VILL KNULLA!!!

nej förlåt egentligen vill jag bara sova brevid någon.
egentligen vill jag bara bli omtyckt för den jag är.
bara ibland.
en du.
det var länge sen nu.
känns det som i alla fall.

men jag har ju aldrig gillat mig.
har ingen möjlighet till att se ut som jag skulle vilja se ut.
skulle vilja vara britpopheroinpopstjärtsmal men jag har inte den kroppsbyggnaden.
synd för mig.
jag blir full.

hon en annan hon som är en föredetta hon som jag dricker med ibland och det blir Bacchuskvällar som aldrig slutar med sex men sist var det nära vi hejdade oss i sista minut när vi insåg att hon faktiskt hade pojkvän så vi skakade hand på att vi skulle göra det nån gång när det var slut med honom istället.

men jag vill smälta ihop med en hon en hon som inte är ett jobbigt förflutet.
en hon som jag kan be om ursäkt för kyssarna jag aldrig gav henne.
en hon som jag kan vakna brevid och känna en lätt doft av rök från hennes hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar