söndag 3 januari 2010

nyårsdikt

jag tittar på bilder frå mitt exs nyårsafton och konstaterar att hon blivit lite tjock. förra gången det var årskifte så stod vi på en bro och kysstes och lovade varandra att vi aldrig skulle lämna varandra igen.

det här nyåret däckade jag på ett golv vid tretiden till hip hopp och ja dom bilderna finns upplagda på facebook.

hon sa att det här var det bästa nyåret någonsin.
jag håller inte med henne.

nyår suger alltid.
ok.
det här nyåret var inte så dåligt.
det var ok.

jag firade in det nya året genom att dricka bort det förra.
hurra för framtiden

1 kommentar:

  1. Hurra! Jag såg dig och jag hörde dig snarka. Jag tror nog bestämt att du gått ner och hon upp i vikt. Visst är livet ändå lite rättvist ibland..
    Gott nytt år min käre vän, låt endast ljuset svepa bort våra tankar detta år och hoppas att det tar alla våra synder med sig, hehe.
    SkåÅL!


    http://emperorsimeon.blogspot.com/

    SvaraRadera