lördag 6 februari 2010

det var nog fint men jag minns inte så bra

difust.
massor av massa händelser.
jag kysste henne.
jag minns inte så mycket mer.
nån var arg.
jag kysste henne.
det var fint.
jag gjorde nog av med för mycket av något.

energi?
pengar kanske?
nånting som fattas nu i alla fall

jag minns att jag kysste henne och att hon sa att det kändes som att hon var 15 igen.
det var fint.

jag minns inte så mycket.
det gick så fort.
nån var arg.
det kanske var jag som var arg.
varför var jag arg?

honung säger mig nånting.
det var nånting med honung men jag har nog glömt vad det var med honung som var viktigt.
nånting var det men det har nog försvunit nu.
det där som var viktigt med honung.

kanske kanske kanske.
jag har nog fel.
jag brukar ha fel.
ganska ofta i allafall.

jag kysste henne men jag minns inte om det var för att jag var kåt eller om jag faktiskt tyckte om henne på riktigt.
men jag minns att det var fint.

det känns som att jag tappat bort nånting jag vet inte vad det är för nåt?
det känns som att det var något som var viktigt i alla fall.
något som betydde nånting för mig.
men jag minns inte vad det är så jag vet inte vart jag ska börja leta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar