fredag 5 februari 2010

fredag eftermiddag

mina absoluta favoritplatser:

ett: vart som helst.
två: ingenstans.
tre: långt bort.

jag tog bort E från facebook igen.
jag brukar inte bry mig så mycket om bilder på henne och hennes äckliga nya pojkvän.
men den här gången var det så här kommer vårat barn se ut och det gjore fan ont på riktigt.

jag ska bara lyssna färdigt på Moldy Peaches - Nothing came out och sen röka efter det fortsätter jag skriva igen.

nu blir det soundtrack Thåström en stund.

hur som helst E.
för två veckor sedan så vaknade jag ca: 02:45 av att hon ringde och var arg på mig för att jag inte hade svarat på ett sms där det stod att jag
aldrig någonsin skulle höra av mig till henne igen.
bristande logik.

ok jag hade hört av mig till henne på klantigt sätt.
jag ville säga att jag saknade henne som vän och som den poetjäveln jag är så la jag fram det lite poetiskt och fint och sa att jag bara skulle önska att
jag kunde spendera en sista natt med henne.
jag menade bara att vi skulle prata men jag förstår att det kunde misstolkas så här i efterhand.
det är lätt att vara efterklok.
men men jag har aldrig gjort det lätt för mig själv överhuvudtaget när det gäller impulsiva jag vill prata med någon jag mår inte så bra stunder.
det är över nu i alla fall.
igen.
för typ 30:de gången.

Thåström är fantastisk.

idag åker KHD på praktik.
det känns ganska tråkigt för det är dom jag umgås mest med på skolan.
ensamheten lär ju knappast bli mindre när man inte kommer ha så många att umgås med men jag kanske kan vara lite produktiv när det gäller skolarbete.

fast visserligen så slipper jag den där konstiga grejen mellan mig och A.
jag förstår inte riktigt varför vi aldrig ses längre.
jag frågade henne och hon sa att vi umgicks väldigt mycket innan jullovet och hon ville ha lite distans.
ok svarade jag.
vad ska jag göra då?
mer än att göra ingenting.
inget jag gjort inget jag inte gjort.

men men story of my life som jag sa till micke när jag pratade med honom en stund för några dagar sen.
det var väldigt trevligt att prata med honom det var några månader sen.

Vilgot vann tydligen överlägset kvalet till SM i Umeå.
jag är jävligt glad för hans skull och önskar att jag kunde vara där.
jag önskar väldigt ofta att jag var i Umeå.
med Crille, Jack och Vilgot.

Amanda var och hälsade på mig förra helgen det var väldigt uppmuntrade och jag tror jag hade den bästa helgen jag haft här på Grimslöv.

Thåström är verkligen sjukt bra.
frågan är om jag kanske skulle åka till lkpg nästa vecka och se honom men då måste jag åka som en jojo fram och tillbaka dit för det är lov veckan efter.
det skulle vara grymt att se honom men pengarna jävlas som vanligt.
jag hatar pengar.
bara fuckar upp saker hela tiden.

jag har varit "sjuk" mer delen av den här veckan.
skrev en ny text i tisdas (till stora syster) och den tog musten ur mig så efter det så var jag hemma och mådde dåligt i två dagar.

ikväll ska jag nog dricka tills jag inte känner nånting.
jag försöker att inte vara så dekadent hela tiden men jag blir så utråkad då och gillar man inte sig själv så kan man lika gärna förstöra sig så gott det går.

hur som helst.
jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar