lördag 6 februari 2010

lördag förmiddag

vaknade inte specielt bakfull och låg och funderade på vilka man möjlligtvis skulle kunna ligga med på den här skolan.
vet inte om jag kom fram till nånting.

jag bestämde mig för att titta på På spåret och äta ostbågar istället.
hon Jessika Gedin, jag gillar verkligen henne, hon är ascool och har en snygg tatuering.
jag gillar verkligen litterärt och konstlagda flickor med lite smått weirdt utseende.

igår hade jag en diskussion med Jack angående tvåsamhet som gick över i våran gamla vanliga "man kan inte göra konst om man är lyckligdiskussion".
vet inte hur många gånger vi haft den men vi blir osams varje gång men det är roligt.

sen gick jag och hämtade ut lite böcker jag beställt.
skämms på mig blir det nu jag hade råkat beställa on the road i penguinformat (det vill säga en förkortad lättläst version med andra ord typ disneyversionen).
jag tror jag ska donera den till biblioteket.

senare på kvällen lagade jag potatis och purjolöksoppa som blev väldigt god och efter den fina middagen blev det film och öl i form av the darjeeling limited.
har en Wes Andersson period igen.

gick bort till ett av de andra elevhemmen(solhem) och hängde där och drack öl några timmar.
det var ingen wowupplevelse men det var inte skittråkigt heller.
förvånadsvärt bra musik var det också Strokes, Franz Ferdinand, Hives, Ceasears Palace och Hellacopters.

nu lyssnar jag på en josefenito-podd, jag saknar pang prego men riketssal.se är väldigt bra.
ingen aning om vad jag ska göra ikväll.
jag ska nog hjälpa till och ta ner utställningen och kanske gå och äta pizza.
funderar på om jag är inne i nån tröstätningsperiod massa chips och sånt.
det är dumt.
borde sluta med det men jag får cravings efter chips och pizza och sånt.
vet inte jag kanske är på väg in i en deprission igen det brukar ju komma så här års.

ses senare idag eller imorn puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar