torsdag 9 december 2010

knullandet

jag skulle bara vilja att vi höll om varandra och förstod. som vi gjorde förr. när vi var en inre krets som gjorde allt för varandra. innan vi flyttade till olika städer och search and destroyknullade med vem som helst för att få lite närhet och bekräftelse startade.

det blir vansinnesberusning och så står man där utanför en nattklubb eller ett elevhem suktandes efter läppar som hjälper att glömma. man kommer på sig själv med att vara inuti en annan människa och att man egentligen inte vill det. att det inte är den sortens ytlighet man behöver.

krama mig bara. håll bara om mig. och så leder det ena till det andra och så är vi inuti varandra igen.

jag pendlar mellan att bara vilja knulla och att bara vara nära. det skulle vara fint att bara ligga naken tätt intill en annan människa utan att vi hamnar inuti varandra.

ibland vill jag bara knulla.
det är inget fel på det.
det är bara sex. det är bara sex. det är bara sex. det är bara sex. det är bara sex. det är bara sex.

det kan vara jättefint. ibland är det bara kött man vill åt fast man är vegetarian.

mina schizofrena slutsatser får mig att bli förvirrad.

alla vill ligga. på olika sätt. punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar