torsdag 20 augusti 2009

Linköping ger mig ADHD och Linköping snart gör jag slut

det finns en sjukdom som ligger i luften i linköping.
den här sjukdomen gör det är nästan helt omöjligt att bete sig som en normativt vettig människa.

jag måste vara full, bråka med nån, retas med alla, göra jävligt dumma grejer, spreja ner väggar, göra storslagna och minimalistiska konstverk, skrika , springa , vara skitledsen, skitarg och göra alla jävla verb som finnns samtidigt och känna alla adjektiv samtidigt.

på måndag börjar jag skolan igen och på söndag lämnar jag Linköping.
på söndag gör jag slut med Linköping.
det här förhållandet funkar verkligen inte längre.
vi går bara runt varandra och frågar varandra varför vi är sura på varandra och ingen vet riktigt varför.

vi kan inte ha det här förhållandet längre Linköping, vi går varandra på nerverna och vi umgås inte längre, vi pratar inte med varandra längre och det var år sen vi var lyckliga.

men dom sista dagarna vi ses Linköping så ska jag göra mitt bästa för dig och jag hoppas att du för en gång skull gör detsamma för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar