söndag 23 augusti 2009

nu är jag här nu är jag här var är jag?

jahopp.
då var jag här.
lyssnar på vinylskivor.
dricker te.








har inte träffat nån jag klickar med direkt men man gör det bästa man kan.
tittade på lock stock med en snubbe som är snäll men berättade lumpen historier och när jag sa att jag inte åt kött så sa han varför?
-moralen.
-försök inte övertala mig bara.

ja ni förstår.

sen gick jag runt lite och det är för mycket mainstream människor här.

imorrn ska jag leta rödingar, punkare, vänsterpack ,patrask, feministbrudar, cyniska hipp hoppare, popflickor, hardcorekids, slödder... så jag kan känna mig lite hemma.

men det...
känns bra.
känns konstigt.
känns jag vet inte.
har varit här för kort tid för att kunna säga så mycket.

mitt rum är stort!!! (inget man väntar sig när man ska bo i korridor direkt).
jag har hittat ett favoritrökställe vid en fontän.

jag har egentligen inte så mycket att säga.

eller jo hunky dory är fortrande en fantastisk skiva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar