lördag 6 mars 2010

Skaka om din själ

Vega - Shake up your sole

fritt översatt och tolkad


låt bilarna åka och komma som dom vill.
låt parfymen sprängas när flaskan slår emot golvet.
låt mig ta upp din tid.
baby låt mig introducera.
varaenda millimetera av din hud.
låt det bli så.

jag vill skaka om din själ.
skaka, skaka den, skaka den långsamt.
skaka om din själ.
och aldrig låta dig gå.

låt stjärnorna blekna och falla.
låt mig stöka till i dig.
stöka till ditt hjärta riktigt ordentligt.
låt mig stirra på dina läppar honug.
tills dom inte kan forma.
något annat än ja.
låt det bli så.

jag vill skaka om din själ.
skaka, skaka den, skaka den långsamt.
skaka om din själ.
och aldrig låta dig gå.

jag vill att du ska älska mig som Yoko älskade John.
jag vill att du älskar mig föralltid tills vi inte finns mer.

jag vill skaka om din själ.
skaka, skaka den, skaka den långsamt.
skaka om din själ.
och aldrig låta dig gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar